آیا روش های جدید در کلاس های زبان برای افزایش یادگیری موثر تر است؟
نوشته شده توسط : غریبه

امروزه با وجود منابع آموزشی متعدد و کتاب های گوناگون و ویدیو های آموزشی بسیاری از زبان آموزان می توانند به صورت بهتری زبان هدف خود را درک کنند و از آن استفاده نمایند. روش های آموزش مکالمه زبان انگلیسی با کیفیت بالا که در https://dialolanguage.com/english-speaking-class/ نیز به آن اشاره شده است، شامل مدرن ترین روش ها است که با وجود سادگی موجب یادگیری زبان آموزان گشته است.

خواندن با صدای بلند یک راه عالی برای تمرین صحبت کردن در صورت عدم وجود هم کلاسی ها در کلاس مکالمه خود (برای مثال کلاس های خصوصی) است. خواندن با صدای بلند این فرصت را به شما می دهد که بدون نگرانی از به خاطر آوردن کلمات انگلیسی، روی تلفظ و قدم زدن تمرکز کنید. حتما با مطالبی تمرین کنید که می توانید درک کنید. برخی از زبان آموزان فیلم های آموزشی را بصورت آنلاین پیدا می کنند که دارای متن هستند. به عنوان مثال، بسیاری از گفتگوهایی که میان دو فرد در ویدیو های آموزشی که در کتاب های آموزش زبان ارائه می گردد به همراه زیر نویس و تکرار می باشد و زبان آموزان از آن ها برای یادگیری بیشتر استفاده می کنند که شامل متن های کلمه ای برای گفتگو است.

با خواندن با صدای بلند از روی متن های ارائه شده، می توانید تلفظ خود را با گوش دادن به اینکه گوینده چگونه جملات را تلفظ می کند و از چه ساختار هایی استفاده می کند را بررسی کنید. گفتن افکار خود با صدای بلند یا روایت کردن اقدامات خود که مثلا چیزی شبیه به این که بگویید من چای می نوشم و اکنون می خواهم کتاب خود را باز کنم می تواند موثر باشد تا روشی بسیار موثر برای تمرین زبان انگلیسی انجام دهید.

با صحبت با خود یا به عبارت دیگر سعی در بیان مطلبی به زبان انگلیسی، می توانید مسلط تر در ترجمه افکار خود به کلمات گفتاری (شفاهی) صحبت کنید. تمرین های کلاسی به تنهایی نیز یک روش کم فشار برای تمرین و یادگیری است، می توانید به صورت یک به یک با مدرس خود به مکالمه بپردازید و درباره موضوعات گوناگون از او سوال بپرسید.

روش های جدید در یادگیری زبان انگلیسی معمولا توسط مراکز معتبر و متخصصین ارائه می گرد تا زبان آموزان بتوانند به خوبی زبان را بیاموزند و با صرف زمان کمتری موفق شوند. سعی کنید لیسنینگ یا گوش دادن را جزو تمرین های روزانه خود قرار دهید و آن را بیشتر تمرین کنید، زیرا تاثیرات خوب بسیاری خواهد داشت.

برای اینکه یاد بگیرید چگونه خوب صحبت کنید ، لازم است لیسنینگ را از تمرین های پیوسته صورت گرفته خود قرار دهید. با گوش دادن می توانید با صداهای صحیح ، ریتم ها، مکث ها و بسیاری از نکاتی که موجب بهبود صحبت شما می شود آشنا شوید و می توانید آن ها را برای استفاده صحیح در جملات خود به کار ببرید. همچنین برای تمرین بیشتر گوش دادن به کتاب های صوتی یا تماشای کلیپ های ویدیویی یا حتی یک سریال تلویزیونی به زبان انگلیسی بسیار مفید است. یک تمرین کوچک گوش دادن به طور منظم باعث ایجاد تفاوت بسیار بزرگ در دراز مدت می شود.

بدون شک تمرین موفقیت کلیدی در موفقیت در صحبت کردن است ، بنابراین اگر می خواهید پیشرفت کنید، از هر فرصتی برای صحبت کردن استفاده کنید. هنگامی که در دوره های زبان انگلیسی خوب تحصیل می کنید، از زمان شروع کلاس، به زبان انگلیسی صحبت می کنید و به معلم زبان انگلیسی خود می گویید که وقتی با یکی از کارمندان یا دانش آموز دیگری مکالمه می کنید ، لازم است با چه ساختار هایی شروع کنید، عبارت های مناسب و کاربردی کدام اند و اینکه به چه شکل می توان نتیجه گیری کنید و به صحبت های خود خاتمه بخشید. شما می توانید این تمرین را تا زمانی که در کلاس های گروهی زبان انگلیسی یا به صورت خصوصی تمرین می کنید گسترش دهید. هنگام انجام یک تمرین، عبارات و کلماتی را که می شنوید یا می بینید را با صدای بلند بخوانید. این واقعاً مفید است زیرا وقتی در مکالمه باید از این زبان استفاده کنید اعتماد به نفس بیشتری به شما می دهد.

یک راه عالی برای بهبود نحوه صحبت کردن به زبان انگلیسی یادگیری تفکر به زبان انگلیسی است. ممکن است که با خود بگویید که انجام چنین کاری ساده نیست و نیازمند تمرین مکرر می باشد. به خصوص هنگامی که شما شروع به یادگیری می کنید. اما تمریناتی وجود دارد که می توانید به شما کمک کنید در انگلیسی شروع به تفکر کنید و ترجمه کردن در ذهن خود را کمتر کنید. ممکن است فکر کنید که این کار در ابتدا غیرممکن است، اما اگر چند هفته تلاش کنید نتایج بسیار خوبی خواهید دید و پیشرفت یادگیری شما را تغییر خواهد داد.

مشکل ترجمه این است که بعد از دیدن کلمه به زبان شما اغلب معنی را خیلی سریع فراموش می کنید و به هر حال به این شکل می شود که انگار هرگز یاد نگرفته اید و لازم است مجددا به جمله نگاه کنید یا آن را بشنوید. اگر در عوض معنای چیزی را از طریق متن، تصاویر، صداها یا مثال ها بیاموزید، آن زبان را به صورت طبیعی  متوجه خواهید شد و آن را به یاد خواهید آورد.

 





:: برچسب‌ها: روش های جدید در کلاس های زبان ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: